Referat 12.11.13 – 19.00-21.15
Tilstedeværende:
Josefine – værtinde (79), Søren D. (73), Steen (69), Jakob (3, tv), Louise (11, tv), Morten (147), Helena – referent (19, tv).
status på to do’s fra sidst?
- Retningslinjedokument –
- gennemgang af dokumenter ift retningslinjer – Josefine har løbende under mødet opdateret sit dokument, som snarest vil være at finde på vores hjemmeside. Derudover er der tilføjet pointer og billeder fra Steen og Sørens observationsrunde.
- Fejeerklæring –
- Søren D har præsenteret den for Domea, vi genoptager punktet på næste møde.
- Haveaffald –
- der står to containere i rennovationsområdet. Disse bliver tømt, når Søren D kontakter kommunen.
- Snerydning –
- der skal tre personer til snedrydning – en til fejemaskinen og to til glatførebekæmpelse (grus), vi foreslår at der er to personer som stand-by i tilfæde af sygdom. Areal for snedrydningen kan ses i vedhæftet dokument, for yderligere orientering læs dokument for retningslinjer (omdeles i postkasser torsdag 21/11).
- Snerydningsplan –
- der er to alternativer fra denne gruppe. Enten udarbejder gruppen en plan, hvor vi fordeler hustandene ud på uger, så ALLE er inkluderet i en snerydningsvagtplan (udarbejdes af Helena). Det andet alternativ er, at 20 frivilligt melder sig inden onsdag 20/11 til en snerydningsgruppe – tilmeldingen skal ske til Helena (hpalexandrowitsch@gmail.com).
- Planløsning for renholdelse af fællesarealerne.
- Fællesarealer samt stierne mellem blokkene, skal rengøres hver 14. dag, medlemmer i ren-gruppen vil sørge for at tage initiativ til dette, og vi forventer naturligvis at øvrige beboere stiler op også.
- Morten har sørget for, at der bliver ryddet/fejet langs fortovene langs gavlene.
- Jakob og Steen sørger for der bliver ryddet/fejet langs stierne og ved postkasserne.
- Josefine har lavet plan for hvem, der har ansvar for rydning/fejning ved fællesarealerne (se vedhæftet).