Dagsorden bestyrelsesmøde 29. maj 2018 – klokken 18.00-21.00
- Mulighed for alle beboere at besøge bestyrelsesmødet mellem 18.00 og 18.30 – send gerne en mail til bestyrelsen senest tre dage før, hvis du ønsker at komme forbi bestyrelsen@emblasgade.com.
- Ordstyrer
- Referent
- Forslag om “forretningsorden” præsenteres (Magnus)
- Forslag om “procedure for håndtering af akutsager” præsenteres (Michael)
- Orientering om afholdt koordineringsmøde med tovholdere fra alle grupper (Bente og Helena)
- Siden sidst
-
-
- opdatering på forslag fra pårørende fra det runde hus (Marie-Sophie)
- opfølgning på forslaget om terrasse udvidelse (Michael)
- ansvarlig for udskiftning af hængelås (Marie-Sophie)
- opdatering af råderetskatalog præsenteres (Michael og Magnus)
-
- Mails fra beboere og grupper (Marie-Sophie)
-
-
- Ude katte med mere jvf mail fra beboer
- Børn over 7 år cykler vildt i gaderne
- Gratis kursus i genoplivning jvf mail fra beboer
- Grøn gruppe ansøger penge til gartner
-
- Skuret (Magnus og Helena)
-
-
- Generelle retningslinjer for opbevaring, udskiftning og udlån af foreningens aktiver, herunder redskaber, trailer, cykel, telt m. m.
- forslag om at der på arbejdsdagene rengøres og opryddes i skuret,
- forslag om, at bestyrelsen straks indkøber 2 stk. løvrive + 2 stk. hækkesaks til en samlet pris under kr. 1.000,-
-
- Ansøgninger/korrespondancer med servicecenter (Marie-Sophie)
- Status på vandpost (Helena)
- Det runde hus – Information om arb. dage med mere i Emblasgade
- Punkter til kommende møder
- Evt.