Dagsorden bestyrelsesmøde 28. august 2018 – klokken 18.00-21.00
- Mulighed for alle beboere at besøge bestyrelsesmødet mellem 18.00 og 18.30 – send gerne en mail til bestyrelsen senest tre dage før, hvis du ønsker at komme forbi bestyrelsen@emblasgade.com.
- Ordstyrer –
- Referent –
- Siden sidst
- Opfølgning på forslaget om terrasse udvidelse (Michael)
- Grøn gruppes ansøgning om gartner
- Hjertestarter (Michael)
- El-ladcyklen (Helena) – Til oplysning: driftskoordinator Mathias har oplyst, at der er tegnet forsikring for cyklen. Info om cykel og udlån findes her.
- Mails fra beboere og grupper (Magnus)
- Til- og fraflytninger
- Udlæg
- Henvendelse fra beboer vedr. børn, der opholder sig på “de grønne bælter” (1 bilag på bestyrelsesmailen)
- Revideret forretningsorden præsenteres (Magnus) (Bilag udsendes til bestyrelsen inden møde)
- Procedure for håndtering af akutsager præsenteres (Michael)
- Indkøb til skuret (Magnus) – Der stilles forslag om indkøb/reparation af følgende: slangevogn, trillebør til max kr. 2.000,-
- Det runde hus (Helena + Michael) – Revideret forslag fra Det runde hus. Diskussion af hvordan afdelingen skal tage stilling til forslaget. (2 bilag på bestyrelsesmailen)
- Forslag om færdiggørelse af nyt og gammelt skur (Magnus) – Der stilles forslag om, at foreningen pålægger Domea at indhent tilbud på færdiggørelse af de 2 skure, dvs. indvendig beklædning og el-arbejde, således at bestyrelsen kan tage stilling til tilbuddene på bestyrelsesmødet i september.
- Status på vandpost (Helena) – forslag om at afdelingsmødet beslutter, om vi skal have endnu en vandpost fx på torvet/ved skuret. Da det ikke er muligt at anvende Det Runde Hus’ vandpost. Hvis forslaget forhåndsgodkendes i bestyrelsen, vil vi bede servicecenteret om at have det med i budgettet, i tilfælde af at der bliver stemt “ja” ved afdelingsmødet, kan vandposten blive monteret til næste vandingssæson.
- Evt.