Dagsorden bestyrelsesmøde 26. juni 2018 – klokken 18.00-21.00
- Mulighed for alle beboere at besøge bestyrelsesmødet mellem 18.00 og 18.30 – send en mail til bestyrelsen senest tre dage før, hvis du ønsker at komme forbi bestyrelsen@emblasgade.com.
- Valg af ordstyrer
- Valg af referent
- Forslag om forretningsorden præsenteres (Magnus)
- Procedure for håndtering af akutsager præsenteres (Michael)
- Kasserer rapport – maj-juni 2018 (Khaled)
- Opgavebanken og registrering af tid (Magnus)
- Siden sidst
- Opdatering på forslag fra pårørende fra det runde hus
- opfølgning på forslaget om terrasse udvidelse (Michael)
- opdatering af råderetskatalog præsenteres (Michael og Magnus)
- grøngruppes ansøgning om gartner
- hjertestarter (Michael)
- Indkøb af redskaber (Magnus)
- Mails fra beboere og grupper (Marie-Sophie)
- Trailerudlån (Helena) – forslag om at udlån gøres gratis, subsidiært nedsættes til kr. 25,-
- Forslag om at alle har adgang til begge skure (Helena)
- Status på vandpost ved skuret
- Forslag fra en anden Domea-afdeling om et erfaringsudvekslingsmøde (Helena)
- Planlægning af sommerperioden mht vagt og lignende
- Eventuelt ny mødedag for bestyrelsesmøder efter ferien
- Evt.