Dagsorden bestyrelsesmøde 19. april 2018 – klokken 18.00-21.00 hos Magnus i nummer 71
- Mulighed for alle beboere at besøge bestyrelsen mellem 18.00 og 18.30 – send gerne en mail til bestyrelsen senest tre dage før på bestyrelsen@emblasgade.com.
- Besøg af repræsentanter fra Det runde hus, omkring forslag om begrønning på anmodning af Domea København.
- Valg af referent
- Valg af ordstyrer
- Velkommen til nye bestyrelsesmedlemmer, spørgsmål og inputs?
- Valg af næstformand (Helena ønsker at fortsætte) og kasserer (Khaled ønsker at fortsætte)
- Debat om forslaget fra det runde hus
- Bevilling af penge til arb. dag og procedure fremover
- Forberedelse af arbejdsdag 22. april
- Evaluering af afdelingsmøde
- Opdatering på hjertestarteren – brugerkursus? opsætning?
- Henvendelser fra beboere
- vedrørende deling af mailadresser.
- Klage fra beboer over snerydning
- Klage fra beboer over Servicecenterets håndtering af akut skadesag.
- Behandling af mail omkring terrasse udvidelsen fra afdelingsmødet.
- Saltning i Emblasgade – opfordring fra beboer.
- Udskiftning af hængelås på skurene – hvem skal betale?
- Private ejendele på fællesareal med mere jvf. mail fra beboer
- Hvad er den konkrete procedure for udførelse og regler ved forandringer/forbedringer fx. elstik installationer i vores boliger.
- Opdatering på Yousee sag
- Opdatering på Det kommende Nilan eftersyn
- Status på indkøb af vedtagne forslag (2017 – elcykel + kompressor, 2018 – aktivitetssæt)
- Lys på stræderne – har vi fået udskiftet pærer, hvor det var nødvendigt?
- Status på 5-års gennemgangen
- Behandling af træfacaderne (Hysan).
- Brev fra Domea med underskriftsindsamling
- Mødedato for næste møde
- Evt.