Dagsorden bestyrelsesmøde 18. december 2018 – klokken 18.00-21.00 i nummer 71
- Mulighed for alle beboere at besøge bestyrelsesmødet mellem 18.00 og 18.30 – send gerne en mail til bestyrelsen senest tre dage før, hvis du ønsker at komme forbi bestyrelsen@emblasgade.com.
- Ordstyrer –
- Referent –
- Konstituering af midlertidigt bestyrelsesmedlem samt konstituering af midlertidig næstformand
- Evaluering af budgetmøde med Domea
- 5.a Orientering om budget 19/20
- 5.b Evaluering af samarbejdet med Domea
- 5.c Prioritering af fremtidige vedligeholdelsesopgaver
- Planlægning af kommende afdelingsmøde (Helena) – status på de uddelegerede opgaver
- Status på orienteringen fra teknik gruppens statusmøde. Omkring status for 5 års eftersynet af Domea og efterforløb (Michael)
- Forretningsorden præsenteres (Magnus)
- Gennemgang af forslag om opdatering af Husordenen
- Økonomi – Udlæg og bevillinger
- Kort orientering om sager under behandling
- 11.a Færdiggørelse af skure (Magnus)
- 11.b Udskiftning af pærer på udendørsbelysning, lygtepæl der er påkørt (Michael)
- Mails fra beboere og grupper (Marie-Sophie)
- Dækning af perioden indtil næste møde i januar
- Evt.