Torsdag D.31. januar 2019 18.00-21.00
-
Mulighed for alle beboere at besøge bestyrelsesmødet mellem 18.00 og 18.30 – send gerne en mail til bestyrelsen senest tre dage før, hvis du ønsker at komme forbi bestyrelsen@emblasgade.com.
-
Valg af ordstyrer –
-
Valg af referent –
-
Planlægning af kommende afdelingsmøde – Status på opgaver
-
4.1 Vejledning til udarbejdelse af “Det gode forslag” (Magnus)
-
4.2 bestyrelsesberetning
-
-
Gennemgang af forslag om opdatering af Husordenen (Bente)
-
Nilaneftersyn (Bente)
-
Budgetoversigt (Bente)
-
Økonomi – Udlæg og bevillinger
-
Udskiftning af ventiler (Bente)
-
Evaluering på snerydning og saltning
-
Domea SC´s arbejde
-
Kort orientering om sager under behandling
-
12.1 Færdiggørelse af skure (Magnus)
-
12.2 Udskiftning af pærer på udendørsbelysning, lygtepæl der er påkørt (Michael)
-
12.3 Status og efterforløb af det aflagte statusmøde i december med Teknikgruppen om fejl og mangler ved 5 årseftersynet (Michael)
-
-
Mails fra beboere og grupper (Marie-Sophie)
-
13.1 Mail fra teknik og Nilangruppen omkring de udførte ventil udskiftninger fra Scandibyg (Michael)
-
13.2 Mail fra beboer om sag med SC
-
-
Skuret, redskaber og udstyr (Michael)
-
Evt.