Dagsorden bestyrelsesmøde 31. januar

Torsdag D.31. januar 2019 18.00-21.00


  1. Mulighed for alle beboere at besøge bestyrelsesmødet mellem 18.00 og 18.30 – send gerne en mail til bestyrelsen senest tre dage før, hvis du ønsker at komme forbi bestyrelsen@emblasgade.com.

 

  1. Valg af ordstyrer –

  2. Valg af referent –

  3. Planlægning af kommende afdelingsmøde – Status på opgaver

    • 4.1 Vejledning til udarbejdelse af “Det gode forslag” (Magnus)

    • 4.2 bestyrelsesberetning

 

  1. Gennemgang af forslag om opdatering af Husordenen (Bente)

  2. Nilaneftersyn (Bente)

  3. Budgetoversigt (Bente)

  4. Økonomi – Udlæg og bevillinger

  5. Udskiftning af ventiler (Bente)

  6. Evaluering på snerydning og saltning

  7. Domea SC´s arbejde

  8. Kort orientering om sager under behandling

    • 12.1 Færdiggørelse af skure (Magnus)

    • 12.2 Udskiftning af pærer på udendørsbelysning, lygtepæl der er påkørt (Michael)

    • 12.3 Status og efterforløb af det aflagte statusmøde  i december med Teknikgruppen om fejl og mangler ved 5 årseftersynet (Michael)

 

  1. Mails fra beboere og grupper (Marie-Sophie)

    • 13.1 Mail fra teknik og Nilangruppen omkring de udførte ventil udskiftninger fra Scandibyg (Michael)

    • 13.2 Mail fra beboer om sag med SC

  2. Skuret, redskaber og udstyr (Michael)

  3. Evt.